Welkom bij Learn to Ride - voor motorliefhebbers!
Stap in de wereld van motoren en avontuur, en word lid van onze bruisende community van motorrijders en leerlingen. Of je nu een doorgewinterde wegkrijger bent of net begint met het ontdekken van de opwinding van het motorrijden, je bent hier op de juiste plek beland.
Bij Learn to Ride streven we ernaar een gastvrije omgeving te bieden waar iedereen zich vrij voelt om vragen te stellen, ervaringen te delen en samen te groeien als motorrijders. Of je nu wilt leren over het beheersen van bochten, onderhoudstips nodig hebt, of gewoon op zoek bent naar gelijkgestemde zielen om verhalen mee te delen, hier vind je wat je zoekt.
Ons forum staat vol met waardevolle informatie, tips en adviezen van ervaren rijders en experts. Dus, aarzel niet om je vragen te stellen, je ervaringen te delen, of gewoon mee te praten over alles wat met motorrijden te maken heeft.
Geniet van je tijd hier bij Learn to Ride en vergeet niet: blijf veilig op de weg en geniet van elke rit!
Met vriendelijke groeten,
Team Learn to Ride

Bij ons ging het vooral mis toen we probeerden agile te werken zonder dat iemand echt begreep wat dat betekende. We hadden al meerdere keren een training gevolgd, maar dat waren meer van die eendaagse sessies waar je wel enthousiast van wordt, maar waar je de volgende week eigenlijk niets meer mee doet. Pas toen we keken naar Bedrijfstrainingen op maat veranderde er echt iets. Wat voor mij het verschil maakte, was dat de training niet uitging van een algemeen programma, maar dat de trainer eerst met ons in gesprek ging over onze dagelijkse obstakels. Ze vroegen naar voorbeelden van projecten die bij ons waren misgelopen en gebruikten die cases om oefeningen op te bouwen. Daardoor voelden de lessen veel praktischer en konden we ze meteen toepassen. Wat ik ook fijn vond, is dat het hele team erbij betrokken werd, dus we zaten allemaal op dezelfde lijn. Je merkt meteen dat het minder gaat om theorie uit een boek en meer om ervaring uit de praktijk. Ik kan aanraden om bij het kiezen van een training goed te kijken of ze echt willen begrijpen hoe jullie werken, in plaats van gewoon een standaard pakket aan te bieden. Dat maakt een wereld van verschil.